نکات مهم عکاسی از نوزادان

ما یک ظاهر مدرن برای عکس هایمان می خواهیم، و بخش بزرگی از این کار انتخاب رنگ ها و بافت های مناسب برای پس زمینه است. یک شال یا کلاه می تواند راه خوبی برای اضافه کردن رنگ و بافت به عکس های شما باشد.

عکس های دارای جزئیات می توانند به داستان سرایی کمک کنند، و در مقایسه با پرتره های وایدتر آسان هستند. به خصوص اگر بتوانید با مقایسه دست های پدر و مادر با انگشتان کوچک دست یا پای نوزاد، یک حس مقیاس را در تصویر بگنجانید، خیلی خوب است. تبدیل عکس به سیاه و سفید در اینجا انتخاب خوبی است.

اگر قصد دارید لباس آنها را درآورید یا پتویشان را بردارید، فضایی که در آن عکس می گیرید باید به خوبی گرم شده باشد، آنقدر گرم که فقط به یک پیراهن نازک نیاز داشته باشید. یک بخاری قابل حمل با خود به همراه داشته باشید، و در صورت لزوم آن را نزدیک چیدمان موقت خود قرار دهید.

پارچه ای را که می خواهید دور نوزاد بپیچید انتخاب کنید. حتما از پارچه های نرم و لطیف انتخاب کنید، زیرا پوست نوزاد حساس است و زبری آزارش می دهد. از پاکیزگی پارچه نیز اطمینان حاصل کنید تا نوزاد بیمار نشود. پاهای خود را دراز کنید و پارچه را روی پاها پهن کنید. طوری تنظیم کنید که وسط پارچه دقیقا روی پاهای شما قرار بگیرد و ادامه ی پارچه از دو طرف به اندازه باشد.

نوزاد را روی پاهای خود و وسط پارچه بگذارید و سپس کمک کنید تا او به خواب عمیق برود. برای اینکار می توانید از صدایی مانند صدای سشوآر نیز استفاده کنید تا به خواب رفتن نوزاد را تسریع کند.
پاهای نوزاد را به صورت چهار زانو در بیاورید، سپس قسمت پایینی پارچه را تا روی شکم نوزاد بالا بیاورید. دقت کنید که پاهای نوزاد در حالت راحتی باشد و او اذیت نشود. به انگشت های ظریف نوزاد نیز دقت کنید تا در شرایط نامناسبی نباشد.

نوشته‌های پیشین
۵۰ ایده عکاسی از نوزاد در منزل و آتلیه
نوشته‌ی بعدی
کارهای مقدماتی قبل از عکاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست